Pagina's

donderdag 4 februari 2016

An apple a day....

keeps the doctor away.

Dat dacht ik toen ik last minute aan het werk werd gezet door de dochter.....
Haar juf gaat bijna met zwangerschapsverlof en dus werd er een kraammand verzorgt, helaas was de berichtgeving en communicatie hierin laat en zat ik dus de avond voor het klaar moest zijn nog achter het naaimachine, want dochterlief wilde natuurlijk heel graag hier ook een aandeel in leveren.
Het plan was een slab, maar ja een slab is ook maar een slab, dus ik vond dat er nog wel wat mee moest. En dat bracht mij tot deze combi. Ik appliqueerde een appel op de voorzijde. De figuren hiervoor vond ik in een oude Knippie.
Aan de achterzijde stikte ik appeltjes groene badstof (die ik ben vergeten te fotograferen) en de hele rand werd afgezet met rood biaisband.
Woensdagmorgen, snelde ik nog langs de winkel, kocht twee fruithapjes met in ieder geval als ingrediënt, drie keer raden....., juist appel! Ook kocht ik een babylepel en kreeg ik bij de kassa nog een bordje. Samen werd dit een heel leuk pakket. Ik snelde naar school om het af te geven aan mijn dochter en ik geloof dat het goed is gekomen en is toegevoegd aan het pakket.....
Race tegen de klok gelukt!
Vandaag ga ik de juf een formele laatste hand geven en dan mag zij gaan genieten van een hele speciale tijd, geboorte, eerste dag, eerste week, eerste lachje, eerste hapjes, rollen, kruipen en eerste stapjes. De eerste hapjes natuurlijk met een grote appelslab voor, eet smakelijk!

Liefs BY JM






5 opmerkingen:

  1. Wat spannend! En superleuk cadeautje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend! En superleuk cadeautje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk cadeautje en tjemig wat een race tegen de klok. Heerlijk dat dit soort zaken lekker op tijd komen hé?

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuk cadeautje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen