Pagina's

woensdag 16 december 2015

Kerstsfeer 2015

Goedemorgen,

Zijn jullie ook allemaal druk met het versieren voor de kerst? Hier in huis begint het al aardig te komen.
Vorige week versierde ik de mooie kronkelige tak boven onze eettafel. Altijd fijn om die mooie spullen weer uit de dozen te halen. De zilverkleurige ballen, houten witte sterren en ander moois. Natuurlijk met fijne lichtjes!
En dan in het weekend met het hele gezin op jacht naar de perfecte boom, vooral de kinderen kijken uit naar dit uitje. Kopen we een kleine boom, of een grote??
Dit jaar werd het een grote!
Ik kon fijn de nieuwe kerstballen ophangen die ik kreeg van Sinterklaas, wit met goud, een heerlijke combinatie.
En dan komend weekend weer verder. Dan kan ik jullie eindelijk laten zien aan wat voor een ontzettend tof project ik heb gewerkt voor de Kerstcreatie route die hier vanaf zaterdag te lopen is.
Voor nu een gezellig plaatje van wat eerste versieringen (de tak staat er helaas niet op)!

Geniet van deze heerlijke (maar soms ook ontzettend drukke) dagen!!

Liefs BY JM


2 opmerkingen:

  1. Hier is het huis ook al in kerstsfeer. Is toch altijd weer een klus om te doen, maar o zo gezellig!

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel gezellig uit :-) Benieuwd naar je creatie voor de kerstcreatie route.

    BeantwoordenVerwijderen