Pagina's

woensdag 2 december 2015

Hallo december!

De maand december is gisteren begonnen en dat betekend dat ik nu voor het derde jaar op rij een adventskalender heb. De kalender uit mijn eerste jaar zie je hier en nu heb ik de kalender waar ik vorig jaar veel tijd aan had besteed weer neergezet. Kwestie van iets leuks voor erin zoeken en klaar.
Ik had nog kerststempels van de Hema van vorig jaar liggen en kocht nu bij dezelfde Hema een klein doosje met 25 mini kerstballen en schreef daarnaast een aantal activiteiten op zoals: Speel samen een gezelschapsspel, Kies een toetje, Mama leest een kerstverhaal voor, Kijk een film, Bak kerstkoekjes.
Het hoeft natuurlijk niet altijd groot te zijn.
Feit dat onze oudste dochter laatst zei dat ze zo'n zin in kerstmis had omdat we dan lekker thuis waren en de kaarsjes aandeden en dat ze dat zo fijn vond, deed mij gloeien van trots! Want wat is er nu heerlijker om na (meestal een drukke tijd op het werk en thuis) lekker twee weken vrij te zijn en te kunnen doen waar je zin in hebt??!!
Ik weet het wel! Maar ik ben dan ook een echte huismus!!
Dus zie hier hoe deze huismus geniet van een eerste heerlijk sfeervol hoekje in huis!!

Liefs BY JM



8 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gemaakt. Leuk om te lezen dat er ook leuke opdrachten en activiteiten inzitten i.p.v. alleen maar cadeautjes. Geniet maar van deze fijne tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zeg!! Heerlijk he knus thuis zijn! Hier ook zo'n huismus hoor!!
    Geniet ervan!!

    Lieve groetjes, Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook een huismus. Heerlijk thuis zijn en niets moeten. Geniet er van. De kalender ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ik vind 'm echt super leuk! En gezellig zo met de kaarjes aan. Ik hou er ook van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is al een heel gezellig hoekje geworden.
    Leuk idee om er ook bezigheden met elkaar in te doen, lekker knus en gezellig zo deze dagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit! Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kalender! Een van de mooiste die ik tot nu op het web heb gezien. Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen