Pagina's

woensdag 30 december 2015

En net als het jaar is mijn deken klaar!

Vorige week haakte ik nog de laatste toeren. Tijdens de feestdagen stopte ik de draadjes in en afgelopen zondag beëindigde ik de laatste toeren van de rand.
Ik haakte rondom 2 rondes groepjes van 3 stokjes, daarna 1 ronde vasten en als laatste een ronde vaste met picot steek. Dit deed ik in dezelfde kleur. Zo werd het een lijstje zoals bij een schilderij.
De laatste ronde met foto's van de granny stripe deken dus.

Mocht ik hier niet meer komen voor de jaarwisseling dan wil ik bij deze iedereen bedanken voor de fijne en gezellige reacties, die zijn altijd een feest om te lezen.
Ik hoop jullie volgend weer tegen te komen op mijn blog, want ik ben al weer bezig met plannen voor 2016!
Goede jaarwisseling en alle goeds en heel veel creativiteit voor het nieuwe jaar!

Liefs BY JM






10 opmerkingen:

  1. Erg mooie deken!!
    Hele fijne jaarwisseling en een creatief 2016 gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor, je hebt ook een mooie kleur voor de rand gekozen. Het is inderdaad een lijstje geworden. Tot volgend jaar.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je goed bezig op het eind van 2015. Zoveel mooie gehaakt. De 'kerstboom' en de deken vind ik echt prachtig! Ik wens jou en je gezin ook een fantastisch, creatief en gezond 2016! Tot volgend jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden!!
    Voor jullie ook een fijne avond, veel plezier met elkaar en een goed en creatief 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is mooi geworden! Fijn om op de bank mee te relaxen!
    Veel geluk in 2016!

    BeantwoordenVerwijderen