Pagina's

zondag 8 november 2015

Snelle colsjaal!

En als ik zeg snel, dan bedoel ik ook echt heel snel! Het patroon vond ik op het blog van Wolplein, het garen lag al sinds de zomer te wachten. Aan dat garen zit een leuk verhaaltje vast....
Samen met mijn kids ging ik op jacht naar nog een bolletje garen om op vakantie de omslagdoek voor mijn moeder af te werken. Dat was bij de Wibra, en toen zagen we garen wat dezelfde naam als dochterlief heeft, Yara, en dat konden we natuurlijk niet laten liggen. Dus 2 bollen mee met het plan er wat voor de winter van te maken.

En dat gebeurde dus pasgeleden in een goede 2 uur tijd haakte ik 2 bollen op tot deze col, heerlijk toch?!
Dochterlief vind in ieder geval van wel, want ik moest echt zoeken naar een moment om de col op de foto te zetten, hij is al veel gedragen!

Groetjes BY JM




2 opmerkingen:

  1. Een Yara col voor Yara, leuk. Hele leuke garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en leuk dat het garen de naam aan je dochter heeft!
    Het word kouder dus ze zal er zeker veel plezier van gaan hebben!

    BeantwoordenVerwijderen