Pagina's

zondag 22 november 2015

Pief, paf....

Poef!!

En klaar is ie!
Het duurde even voor ik zover was om de hoes in elkaar te naaien en de gehaakte cirkel er op vast te zetten.
Toen ik laatst had opgeruimd kwam ik het weer tegen en was vastbesloten. Dus bestelde ik een vulling, kocht stofjes voor de hoes. En toen was het wachten, ik had een fout gemaakt in mijn adresgegevens waardoor de poef vertraging opliep..... Gelukkig kwam alles goed!
Ik heb de hoes volgens de aanwijzingen op het blog van Jip by Jan in elkaar gezet. Ik heb aan de onderkant alleen geen paspel gemaakt maar een tunnel met een elastiek.
Et voila, het eindresultaat!

En nu maar lekker de voetjes omhoog en verder aan een ander leuk project! Onze jongste neemt het er in ieder geval al van ;-)

Liefs BY JM




7 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige poef, heerlijk zo met de voetjes omhoog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie poef. Ziet eruit als een geslaagd project

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie poefmis het geworden. Ik heb nog steeds plannen om onze oude leren poef van een nieuwe hoes te voorzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie poef! Heerlijke kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms kom je weer iets tegen waar je geen zin meer in hebt op dat moment maar als je er dan na een tijdje weer mee aan de gang gaat dan is het resultaat super!
    Mooi geworden, veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen