Pagina's

woensdag 11 november 2015

Nog eens een jasje

Toen ik met dit stofje thuis kwam vroeg de dochter of er niet ook zo'n fijn jasje uit kon.....
Met wat passen en meten lukte het net. Omdat het een beetje een ruwig stofjes was koos ik ervoor om het volledig te voeren.
Het patroon was een gouden oude, maar wel een maatje groter uit de Ottobre nr 6 van 2013.
En omdat ik het al eerder had gemaakt zat het redelijk vlot in elkaar (een hele dag naaitijd doet wonderen ;-)). Ik ben erg trots op de kraag en de beleg kraag, deze zitten er echt super in! De zakjes blijf ik minder vinden en zal ik bij een volgende versie eraf laten. Op de markt kozen we bij Ank en Wil de knoopjes en toen deze er aan zaten ging hij aan.
Het is wel een haalgevoelig stofje, dus ik denk dat we voor nog een versie gaan in stevige tricot of jogging stof......, mmm, wie doet mij een potje met extra tijd cadeau? Wie weet vind ik ergens een gaatje voor al mijn plannen.
Geniet van je woensdag! Fijne dag vandaag!

Liefs BY JM

Stof: Markt Breda
Fournituren: Ank en Wil markt Breda
Patroon: Ottobre nr. 6 2013





5 opmerkingen:

  1. Een heerlijk patroon, heb m zelf ook gemaakt en dochter draagt m heel vaak. Leuke stof hebben jullie ervoor gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heerlijk warm. Daar steelt ze vast de show mee 😊

    BeantwoordenVerwijderen