Pagina's

zondag 29 november 2015

Hemels haken.....

Gisteren toog ik naar Hooge Zwaluwe om een workshop te volgen. Hemels haken! Op een werkelijk prachtige locatie, gaf Claire Boeter een workshop Haak en Maak een kussen in samenwerking met atelier Bonita Loka. Hierbij maakten we gebruik van de twee soorten garens die Claire heeft uitgebracht.
Het was een heerlijke dag, waarbij ik flink aan de haak was, tussendoor gezellig gekletst heb en ook diverse IG dames heb gezien en gesproken.
Moe, maar zeer voldaan kwam ik thuis!
Vanmorgen heb ik alle draadjes ingestopt en het kussen in elkaar gezet. Het vierkant er opgemaakt, de roosjes en het picotrandje.
Voilà hij is klaar!
Ik koos lekker fel deze keer en het staat mooi bij mijn roze kussens die ik meestal na de feestdagen mijn huis laat opfleuren.
Helemaal happy!!

Liefs BY JM







3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kussen. Hier wordt je helemaal vrolijk van!

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kussen! De roosjes zijn schattig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, heel mooi geworden!
    Ik zag idd al wat foto's op IG voorbij komen, gezellig hoor.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen