Pagina's

zondag 1 november 2015

Granny stripe

En dan is het weer tijd voor een nieuw fijn project om de donkere avonden mee door te komen. Wat ik dan zou willen haken heeft me even zoet gehouden.
Maar een granny stripe vond ik toch echt wel op mijn haak-cv horen.
Ik koos warme kleuren en zette royaal op. Het haakt makkelijk weg zo'n granny stripe, ideaal ik hoef er weinig bij na te denken!
Intussen ben ik al een lekker eindje op weg. Voor jullie wat snoepfoto's van heerlijk bolletjes en een eerste foto van hoe mijn werk vordert.
Voorlopig ben ik nog wel even zoet, want ik heb ook al ontdekt dat ik er nog minstens 5 bollen bij moet kopen, oeps.....

Ik haak gauw weer verder!

Fijne dag,

Liefs BY JM




9 opmerkingen:

  1. Hele mooie kleuren! Altijd leuk om een nieuw project te starten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en het begin ziet er goed uit.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren. Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt een gezellige warme deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie combi. Met welk garen haak je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haak met stylecraft special dk, een lichtgewicht acryl garen in fijne kleurtjes, een flinke looplengte per bol (295m) en fijne prijs kwaliteit verhouding!
      En, nee, ik heb geen aandelen om reclame te maken, het is puur mijn eigen ervaring met eerdere werkstukken!

      Verwijderen
  6. Heerlijke kleuren, dat wordt een mooie deken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren en ín zo'n deken haak je zo een bol weg :-)

    BeantwoordenVerwijderen