Pagina's

vrijdag 30 oktober 2015

Runner-up

Het is al weer een hele poos geleden dat Neeltje van Stofgoed een give away organiseerde en ze trok uit de deelnemers ook een runner-up. Ik ontving van haar deze prachtige stof! Een grote, flinke lap! Een zeer grote prijs voor een runner-up vond ik!
Ik begon enthousiast aan een patroon uit de B-Inspired. De jurk zat vlot al ver in elkaar. Ik deed een doorpas voor de mouwzomen en zoom onderin. De jurk zat een tikkeltje ruim (dat vond ik niet zo erg) maar op een of andere manier oogde het een beetje pyjama-achtig. Ik denk dat dit komt door de lichte achtergrondkleur. Ik heb het toen maar even geparkeerd en nog nagedacht of het met wat accenten een jurk zou worden. In mijn hoofd bleef het echter een nachtpon, gelukkig kan dochterlief deze ook gebruiken en is de jurk nu als nachtpon in gebruik genomen. Zacht slapen zal dochterlief in ieder geval in deze über zachte stof!
Neeltje nogmaals heel erg bedankt voor de mooi, grote en te gekke lap! Er komt ook snel nog een bedankje naar jou toe (door drukte liep alles nogal een grote vertraging op)!

Liefs BY JM




5 opmerkingen:

  1. wauw! Ik zou niet verder komen dan het naaien van iets vormeloos...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nachtpon hoor. En ik zie een troostbeer?! Deze beer is hier bij zoonlief ook niet het bed uit te krijgen. Dat ze er maar goed in droomt.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze troostbeer kregen onze kids na een akelige inbraak bij ons thuis waar ze veel van meekregen....
      Het heeft ze de eerste periode heel erg geholpen! Bij alle drie zitten ze nog steeds op het bed.
      Gelukkig is slapen nu geen probleem meer! En in een nieuwe nachtpon lukt dat helemaal! Dochterlief is er superblij mee!!

      Verwijderen
  3. Dat is een mooi nachtpon geworden hoor, zal ze vast lekker in slapen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet dreams in dit mooie nachthemd!

    BeantwoordenVerwijderen