Pagina's

maandag 26 oktober 2015

Retro granny sjaal

Gisteren had ik eindelijk de rust om mijn grannysjaal af te maken. In een vorige post waren het nog losse vierkanten, intussen waren deze aan elkaar gehaakt en van een rand voorzien. Het is niet helemaal een patroon geworden met vast ritme, omdat ik de sjaal met restjes maakte.
Dat de sjaal nogal kriebelde merkte ik bij het passen tussendoor. Dus wilde ik er een katoentje tegenaan stikken zodat dit niet meer, of stukken minder het geval zou zijn.
Een zachter dan zacht stofje vond ik in de vorm van een restje Soft Cactus. En dat zette ik er gisteren tegenaan.
Als finishing touch voegde ik nog gezellige franjes toe.
En kijk eens hoe goed het past bij mijn paarse shirt met leuke gouden accenten!
Kan ik deze gouwe ouwe die achter in de kast lag ook weer eens aandoen!

Weer een UFO minder!
Ik zeg op naar nieuwe projecten.

Groetjes BY JM


3 opmerkingen:

  1. Dat past er zeker goed bij. Heerlijk als je de tijd hebt om dingen af te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sjaal en staat inderdaad heel leuk bij je paarse bloes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sjaal, goed opgelost met de stof tegen het kriebelen daar zou ik ook niet tegen kunnen!
    Succes met je nieuwe projecten!

    BeantwoordenVerwijderen