Pagina's

zaterdag 31 oktober 2015

Op naar de KreaDoe!

Heerlijk zo'n herfstvakantie! En zeker als de KreaDoe er in valt.
Afgelopen donderdag bezocht ik de beurs. Ik bezocht de stand van by Claire om mijn nieuwe boekje te laten signeren en alle werken uit het boek in het echt te bewonderen.
Daarna heb ik natuurlijk ook nog bolletjes meegenomen om een project uit dit boekje te maken.
En ook nog een paar bollen Stylecraft special dk om verder te kunnen aan een project waarover ik morgen een berichtje post.
Ook bezocht ik Lisanne van Draad en Praat nog en maakte een selfie met haar en kikkerprins.
Ik zag Saskia van Koffie en Wol en ontmoette er ook nog een aantal andere bloggende dames.
Supergezellig dus!!
Voor wie vandaag of morgen nog gaat: Veel plezier!!

Liefs BY JM


3 opmerkingen:

  1. Aaahhhh, ik ben donderdag ook geweest en heb ook een paar bollen stylecraft meegenomen. Misschien zijn we elkaar wel tegen gekomen 😊. Vond het weer druk maar gezellig! Ben benieuwd naar de eind resultaten waar jij de wol voor hebt gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie nu dat wij dezelfde speld hebben gekocht op de Kreadoe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, als we dat vantevoren hadden geweten...
    Ik had je graag voor het "echie" ontmoet!
    En supergrappig dat je dezelfde speld hebt gekocht!!

    BeantwoordenVerwijderen