Pagina's

woensdag 14 oktober 2015

Haak happiness

Vandaag deed ik iets heel leuks, waar ik al lang van droom!
Ik gaf iemand haakles!
Om de persoon in kwestie enthousiast te maken zocht ik al mijn haaksels bij elkaar..... dat zijn er heel erg veel en dan zijn er ook nog de nodige maaksels, naar nichtjes, andere familieleden, vriendinnen en kennissen gegaan en een aantal die al weer in gebruik waren.

Toen ik klaar was zag de stoel er zo uit:


Na een kleine hergroepering (dan zie je het ook beter) ziet het er zo uit!



Wat een feest voor het oog! 
En dat heb ik allemaal gemaakt! Supertrots ben ik op dit resultaat!

En binnenkort volgen er weer updates want ik heb plannen voor 2 nieuwe dekens.....

Tot gauw BY JM

9 opmerkingen:

  1. Wauw! Maar jij haakt ook als een speer! Moi hoor.
    Ik heb vandaag nieuwe stylecraft bollen besteld. Ik haak weer regelmatig aan mijn
    CAL 2014 deken. Ik heb alle weken nu af, maar ik haak verder, het deken is te klein voor op een bed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier vandaag ook weer met Stylecraft gestart!
      Ik ben benieuwd naar je Cal die staat hier ook nog op het lijstje naast een granny ripple en een V-stich deken...
      Werk genoeg dus!

      Verwijderen
  2. Wauw! Maar jij haakt ook als een speer! Moi hoor.
    Ik heb vandaag nieuwe stylecraft bollen besteld. Ik haak weer regelmatig aan mijn
    CAL 2014 deken. Ik heb alle weken nu af, maar ik haak verder, het deken is te klein voor op een bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat is een hele verzameling! Knap zeg! Ik zie het hier ook, bijna overal waar ik kijk ligt/hangt/staat of wordt er wel iets gedragen dat ik heb gemaakt.
    Wat leuk dat je les hebt gegeven, wat hebben jullie gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow! Ondertussen al een hele verzameling bij elkaar gehaakt! Super leuk om zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat is een hele verzameling bij elkaar, vaak heb je dat niet in de gaten pas als je het bij elkaar ziet dan denk je wow heb ik dat allemaal gemaakt!
    Leuk dat je iemand heb leren haken!
    Benieuwd naar je dekens!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga zo door zou ik zeggen! Wat een vrolijk geheel. Ik geef zelf naailes en haakles aan 2 moeders, dat is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen