Pagina's

vrijdag 2 oktober 2015

Allegaartje aan sfeer en projecten....

Het is druk en ik vrees dat dat voorlopig nog wel even zo zal blijven..........

In de zeldzame minuutjes die erover zijn pak ik wel mijn haaknaald.
Zo ben ik nog steeds bezig met mijn blauwe vierkanten, de stapel groeit maar langzaam omdat er ook zoveel andere leuke dingen zijn.


Ik begon ook aan een nieuw werkje in retro kleuren.

 

En we vierden feest. Onze twee meiden zijn zo dicht op elkaar jarig dat we het feest meestal in het midden vieren.





















Als laatste wil ik jullie mijn nieuwe armbanden showen. Ik verwende mezelf met mooie nieuwe armbanden van Silly Old Suitcase die perfect matchen bij mijn nieuwe vesten, heerlijk toch!












Ik hoop snel weer een eindresultaat te showen van een projectje, dus kom maar op met die vrije minuten om de haaknaald weer eens wat vaker op te pakken en de naaimachine te laten razen!

Liefs BY JM

4 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar al die leuke dingen die je voorbij ziet komen maar de tijd ontbreekt eigenlijk!
    Wat een gezellige versiering voor de verjaardagen.
    Je armbanden heel mooi en af en toe iets voor jezelf kopen hoort er ook bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen allemaal, heel kleurrijk. Wat een gezellige verjaardagsversiering voor je dochters. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook heel druk, dus herkenbaar :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de eindresultaten.

    BeantwoordenVerwijderen