Pagina's

zondag 13 september 2015

Warm, warmer, warmst

Of ik het koud zal hebben deze winter? Ik denk het niet en ik hoop het vooral ook niet.
Maar met deze fantastische omslagdoek bij dit superleuke jurkje komt dat vast goed.
De bolletjes zocht ik twee weken geleden uit bij Stoffen en Stiksels en fotografeerde ik toen in een heerlijk zonnetje onder de parasol. Gelukkig wil het weer deze week ook weer een beetje meedoen en is het gelukt om foto's van het eindresultaat in het zonnetje te maken!
Ik heb dezelfde aanpassingen aangehouden als de vorige keer zodat ik weer net zo tevreden ben en kan genieten van een warm keeltje (helaas zijn hier met het beginnen van school ook gelijk al weer de eerste snottervirussen mee naar huis gekomen, bleh) en een warme nek.
En nu op naar een volgend by Claire 2 projectje!
Wordt vervolgd.....

Liefs BY JM








6 opmerkingen:

  1. Leuk! Mooie kleurencombinatie! Die gebruik ik ook voor mijn CAL2014 (ja loop nogal achter...). Maar de laatste twee weken ben ik weer aan de haak gegaan en ik hoop het deken toch echt gauw af te krijgen :). Jij haakt heel wat meer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi, hi, haken gaat hier zo'n beetje als ademhalen. Zeker met een garen als dit lekker dik dat gaat supersnel!

      Verwijderen
    2. Ik ben niet zo snel en ik kan het ook niet zonder te kijken, dus tegelijkertijd tv kijken zorgt voor veel vertraging.

      Verwijderen
  2. Mooie combi zo samen van jurkje en omslagdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke jurk en omslagdoek, ze staan geweldig samen!

    BeantwoordenVerwijderen