Pagina's

woensdag 9 september 2015

Top secret project....

In het diepste geheim, stond hier in de vakantie de naaimachine 's avonds op tafel. Er was namelijk een klein meisje wat zich niet meer kon verkleden wegens: jurk te klein voor deze groot uitgevallen kleuter.
Maar daar was een oplossing voor, stofjes die al een eeuwigheid geleden werden aangeschaft (lees carnaval) lagen te wachten op HET moment dat ze zouden worden getransformeerd in een jurk, een op komst zijnde verjaardag leek mij het uitgelezen moment.
De oude Knippie leerde me dat het vorige model maat 116 was, dus dacht ik ruim en maakte een 128. Verkleden zal voorlopig nog wel tot haar favoriete bezigheden behoren dacht ik zo.
Iedere keer weer moest er zorgvuldig worden gestofzuigd zodat er geen kleine meisjes gealarmeerd zouden worden door verloren glitters, pailletten en nog meer. Mijn buren zullen wel gedacht hebben dat ik gestoord was als ik om 22.30 stond te stofzuigen.....
Maar alles voor deze dag en dit speciale cadeau!
Gisteren was het zover. En kijk ze eens stralen! En de opmerking: Mag ik hem aan vandaag? (al is dat als kleuter helemaal niet praktisch) zorgde dat ik als moeder apetrots ben op mijn eigen maaksel en mijn kleine grote meid van al weer 5 jaar!

Liefs BY JM











5 opmerkingen:

  1. Geweldig om je zo te kunnen uitleven met zulke stofjes :) Zulke verkleedjurken lijken mij ook wel leuk om te maken.
    Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaaah zó leuk, kijk 'r staan in d'r heerlijke zwierezwaai jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! En op zo'n dag als vandaag kan zo'n jurk best! Prinsesje hoeven niet praktisch te zijn toch 😊! Prachtig gemaakt dus compliment voor mams!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super deze jurk. Ze straalt helemaal en natuurlijk ben jij dan apatrots. Hier zeggen we altijd dat de jurk goed is als je er rondjes in kan draaien. zo te zien lukt dat met deze. TOP

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gemaakt, mooie stof en het staat je dochter prachtig een echte prinses!
    Nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen