Pagina's

woensdag 2 september 2015

Klaar voor de start....AF!

Ook in het zuiden zijn we weer begonnen met het dagelijks ritme. De scholen zijn weer begonnen.
En meestal heb ik dan in het laatste weekend nog iets waarvan ik vind dat dat nog in de vakantie hoort.
En in mijn geval was dat een bezoekje aan Stoffen en Stiksels.

Ik wist ook precies waar ik voor ging, namelijk het nieuwe garen van Claire! Ik weet niet of jullie haar berichten volgen, maar ik was naar aanleiding van dit bericht compleet verliefd.
Op zowel de prachtige omslagdoeken als de jurkjes.
En dus heb ik mezelf maar eens flink verwend!

Omdat ik hoorde en zag dat de omslagdoek klein uitviel met het aantal voorgeschreven toeren, heb ik een grotere naald gebruikt (naald 10) en extra toeren er aan gemaakt (wel 11), dat lukte me nog steeds met de 6 voorgeschreven bollen. Wel had ik op een gegeven moment de draadjes voor de franjes al geknipt en knipte ik iedere keer voor een nieuwe toer gelijk de franjes zodat ik zeker wist dat ik uit zou komen.

En na het maken van alle franjes mocht de omslagdoek nog even langs de franjekapper ;-)

Superblij ben ik en klaar voor de eerste koude dagen in de herfst!

Liefs BY JM









5 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden! Ik ben ook met een omslagdoek bezig met de nieuwe byClaire garen alleen met een ander patroon en in een saaie grijze kleur ;-) (opdracht van mijn schoonzus) Deze is dan toch wel veel vrolijker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaaaaaaaaa hij is leuk! ik ben ook met deze doek bezig maar die gaat heeeeeeeeeeeeel anders worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wat een leuke omslagdoek. Heerlijk zulke sprekende kleuren. Hier mag je best een beetje heel erg trots op zijn.

    P.S. je hebt bij mij wat gewonnen. Stuur je me je adres nog even?

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Deze fleurt de aankomende herfstdagen helemaal op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie warme kleuren heb je gebruikt, echt super leuk bij het jurkje!
    Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen