Pagina's

vrijdag 11 september 2015

Chalkboard art

Iets nieuws wat ik sinds december/januari van dit jaar met enige regelmaat doe. En nu dus ook weer voor onze jarige dame in kwestie. Het blijft een sport om met krijt zo'n mooie tekening te maken. En iedere keer weer denk ik ook dat het toch wel jammer is dat we steeds minder krijtborden op school hebben, hoewel ik zeker ook de voordelen van het digibord zie (al is het maar dat er veel en veel minder stof rond dwarrelt).
Nu nog een keer zoeken naar een beter bord (zo'n mooi horeca uitzetbord) van een goede kwaliteit (dit bord is om te huilen) zodat ik mijn idee├źn nog mooier vorm kan geven.
Voor nu genieten maar weer van het plaatje!

Liefs BY JM



3 opmerkingen:

  1. Minke voelt zich ongetwijfeld nu nog jariger. Heel leuk en heel speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En gefeliciteerd met Minke! Hoop dat ze een fijne dag heeft!!

    BeantwoordenVerwijderen