Pagina's

woensdag 26 augustus 2015

We zijn er weer!

We genoten van een weekje vakantie in Bretagne. Van ruige rotsen, mooie stranden, pittoreske stadjes,  heerlijk eten en ons kroost. 
En op vakantie kan je doen waar je zin in hebt en aangezien er meestal wel ergens een plekje over is voor haakspullen, neem ik dat graag mee!
En dus haakte ik op het Franse platteland voor zo'n leuk landhuis met appelboom verder aan een omslagdoek voor mijn moeder. Een cadeautje gemaakt met bolletjes van mijn oma.
Weer thuis legde ik er de laatste hand aan en gisteren gaf ik hem aan mijn moeder.
Nu nog even genieten van onze laatste week vakantie.

Liefs BY JM

Pointe de Pen-Hir bij Camaret sur Mer
de Plages bij Kervel

Quimper
Gekregen van de eigenaar van het huisje, onvervalst lekker!
C'est la vie!
Huisje met appelboom








7 opmerkingen:

  1. Mooie vakantiefoto's en leuke omslagdoek is het geworden. Welkom thuis.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke vakantie zo te lezen en te zien. Ik zie je al helemaal zitten onder die appelboom! Wat een prachtige omslagdoek, die gemeleerde donkerrode garen is prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er uit alsof jullie een heerlijke vakantie hebben gehad en de omslagdoek is echt gaaf geworden! Productieve vakantie! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's en zo te zien hebben jullie heerlijk genoten!
    Mooie omslagdoek geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vakantie foto's! Je omslagdoek lijkt me heerlijk warm!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fills my heart in smiles, so sweet, beautiful colour

    BeantwoordenVerwijderen