Pagina's

vrijdag 7 augustus 2015

Verder met opruimen...

Na het opruimen van de zolder tijdens de storm, werd het ook tijd om de stapel op mijn naaispullen eens weg te werken....
Daar vond ik onder andere een al geknipt shirt voor zoonlief. Dus aan de slag. Zoonlief (die blij was dat de zon weer scheen) rende naar binnen en werd blij toen hij shirt 2 op tafel zag. Hij rende naar buiten om weer verder te spelen, kwam weer naar binnen en zag dat het af was. En ik overdrijf niet, het zat echt zo in elkaar, had ik dat zo lang laten liggen?? Tja, gebeurd is gebeurd en gelukkig zit het nu in elkaar en kan zoonlief er weer lekker mee in de bosjes gaan spelen, want dat is het liefste wat hij ermee doet!

Groetjes BY JM



2 opmerkingen:

  1. Het overkomt mij ook regelmatig dat ik iets heel lang laat liggen, terwijl het in feite zo klaar kan zijn. Het is een superleuk shirt geworden.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zal maar niets vermoedend langslopen wanneer zo'n leeuwenkop uit de bosjes komt :-)
    Ik vind hem superleuk! Goed dat je ze hebt afgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen