Pagina's

zondag 2 augustus 2015

Gewonnen give away!

Afgelopen week tijdens een van die regenachtige dagen las ik op het blog van Draad en Praat dat ik een give away had gewonnen waar ik aan me had gedaan! Spontaan ging de zon hier weer schijnen!!!
Twee dagen later lag hier super leuke post op de deurmat!


 Uit de envelop kwam een Draad en Praat kaart met lieve woorden en daarbij zat nog een envelopje om de spanning wat op te voeren denk ik ;-)
 En uit dat envelopje kwamen deze prachtige kaarten!! Oh wat ben ik daar blij mee!
Die ik zo bij diverse projecten kan leggen. Zoals deze. Een stok achter de deur om nu eens verder te gaan aan een groen projectje wat al een tijdje ligt.......
 En deze bombardeer ik gedurende de vakantie als mijn lijfspreuk!
 En tussen al dat blauw staan deze kaarten echt prachtig!!

Lieve Lisanne, ontzettend bedankt voor deze leuke give away!
De kaarten zullen hier gezellig gaan rouleren in huis en de boel opvrolijken! Je zult er hier op mijn blog vast nog eens vaker foto's van voorbij zien gaan komen.

Liefs BY JM


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away heb je gewonnen, dit kaartjes zijn echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je er blij mee bent..!! Super gaaf om ze zo te zien!! Mag ik dit bericht met 1 van de foto's delen op imjn fb pagina? XX Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen