Pagina's

zondag 9 augustus 2015

A la by Claire

Dit frisse gehaakte kussen zag ik voorbij komen op de blog van Claire. Ik zag er gelijk mogelijkheden in om de kussens op de mijn bank verder uit te breiden (van kussens heb je immers nooit genoeg ;-)).
Natuurlijk liet ik me inspireren door de Petit Pan stofjes die ik een paar jaar geleden omtoverde tot kussenhoezen!
Ik keek heel veel op de foto's en imiteerde ook de opgehaakte steken en dat geeft vind ik persoonlijk wel een extra touch!
Een leuk lint met handmade knoop, maakt het geheel af. En dat vraagt om een heuse sfeer fotoshoot! Dus toen de zon weer terug was liet ik me helemaal gaan. En kleedde mijn tuinbank eens gezellig aan, hing de slingers buiten, plukte wat bloemen uit eigen tuin en.....zucht! Kijk toch eens wat een heerlijke plaatjes!
Veel kijkplezier allemaal!!

Liefs BY JM










7 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kussen! Helemaal mijn kleuren net als het vaasje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren! Helemaal zomers!
    Ik ontdekte je blog doordat je de give-away won bij Lisanne van Draad en Praat.
    Leuke dingen hier, ben je nieuwe volger geworden!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden zo in deze kleuren, passen perfect bij de stoffen kussens.
    Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk hoekje zo. Nu maar hopen dat jullie de laatste weken ook nog mooi weer hebben om er van te kunnen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen