Pagina's

vrijdag 31 juli 2015

Wat doe je als het stormt....

dan ruim je de zolder op, verban je heel veel niet passend textiel uit je huis en ruim je ook de bolletjes hoek eens op. En dan hé Eureka, ineens schiet dat vergeten project wat je met deze bolletjes zou maken door je hoofd.
Twee jaar geleden haakte ik van garen van Drops deze poncho. Maar er bleven nog best wat restjes over die wel een goede bestemming moesten krijgen. Afgelopen januari was daar het patroon van Jip by Jan, dat moest het gaan worden een doily voor op een poefhoes. Het duurde dus tot afgelopen zaterdag voor ik starte. En dinsdag legde ik de laatste hand aan de doily! En die show ik alvast.
De hoes moet ik nog gaan maken. Ik moet eerst even kijken of ik nog geschikte restjes heb liggen op zolder, want zover ben ik nog niet met het opruimen!!
Dus hop hop de vaart er weer in! Hopelijk kom ik niet weer iets tegen wat me op een idee brengt.....

Groetjes BY JM


4 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik heb ook ineens weer de geest wat haken betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden, nog maar een stormpje bestellen voor de rest van de opruimactie?

    BeantwoordenVerwijderen