Pagina's

zondag 12 juli 2015

Nog even.....

Laatste bericht 17 juni..... oeps! Maar het was echt super super druk de afgelopen
weken.
Allereerst waren er een aantal jarigen bij ons thuis, dat moest voorbereid, gevierd, gevierd en nog eens gevierd worden. Ook op mijn werk zijn we bezig aan de spreekwoordelijk laatste loodjes, wat betekende 10-minutengesprekken, rapporten schrijven, laatste studiedag, voorbereidingen voor het nieuwe jaar en nog veel meer.....
En het was niet zo dat ik helemaal niets deed want tussen al die drukte door moet ik toch echt wel even mijn creëer virus kwijt ;-), maar het bloggen kwam er gewoon niet van.......

Dochterlief had het laatste weekend van juni een optreden waarbij de kleding kleuren wit en rood moesten zijn. Laat de kleur rood nu net niet in de kast hangen en de winkels lopen er op dit moment ook niet mee over nu pastel de hit is.
Dus nam ik op de markt een rood met witte stippen stofje mee en naaide er een top uit Stof voor Durf Het Zelvers 1 van. En met een krappe deadline liet ik alles wat luxe was weg. Ik naaide geen rits in maar plaatste een kam-snap. Zo kon het gevalletje ook nog snel aan en uit. Volgens oma en tante van manlief heeft ze er knap in gedanst, ik kon als feestvarken natuurlijk niet mijn eigen feestje verlaten.

Hopelijk zit er nu niet zoveel tijd tussen mijn berichten. Nog een weekje en dan kunnen we ook zeggen dat we hier vakantie hebben. Maar eerst de laatste week afronden!

Groetjes BY JM



4 opmerkingen:

  1. Mooi! En wat fijn dat er dan zo'n handige mama is die het gewoon zelf maakt ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi shirt. En soms is het helemaal niet nodig om al die luxe erop te doen. Het is een mooi exemplaar waar ze vast nog meer lol van zal hebben. Succes met de laatste loodjes.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen