Pagina's

zondag 19 juli 2015

BROEM, BROEM, BRRRROEOEOEOEMMM

Ik denk dat deze post gaat over een voertuig op 4 wielen, waar vooral kleine jongens dol op zijn!!
Zo ook ons neefje!! De laatste keren dat hij bij ons was, vond hij de auto's van zijn grote neef fantastisch.
Dus auto's zouden het worden voor zijn verjaardag! En je bent tante of niet maar dan bedenk je er nog wat extra's bij.
Al lang geleden had ik op Pinterest een opberger gezien die ik voor de kleine neef wilde maken!
Het perfecte autostofje lag te wachten want deze won ik bij een give away van Diane van Dianez gecombineerd met een ander stofje uit de kast maakte ik een tas en een auto opberger.
Meer woorden zijn er niet nodig, kijk zelf maar naar de foto's!
Het resultaat is super en neefje had het liefst de rest van de middag alleen nog maar de auto's in en uit de zakjes gehaald. Morgen kan hij met zijn papa samen het retro straatje bouwen (oud speelgoed van de papa's wat nu door is gegeven) en rijden met de auto's!
Ik zeg: BROEM!!

Liefs BY JM

Stof: van give away en uit eigen voorraad
Patroon: via Pinterest





5 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf idee. Ik heb ook nog een paar mooie jongensstoffen liggen en was van plan om voor de vakanties wat autootjes op te duiken voor zoonlief. misschien toch nog even vlug aan het naaien gaan als ik dit zo zie. Lijkt me een geweldig cadeau

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk cadeau voor je neefje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeau, en fijn om te lezen dat je het stofje goed hebt kunnen gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is tot het laatste snippertje opgegaan ;-)

      Verwijderen