Pagina's

woensdag 3 juni 2015

Zet de bloemetjes buiten!

Letterlijk dan hè! Want een week geleden had ik het ineens op mijn heupen. Er moest vreselijk nodig een struik gesnoeid en in de achteringang stond het ook al weer vol met onkruid. Het terras moest ook nog flink worden geveegd en van opkomend onkruid ontdaan worden. En last but not least werd het hoog tijd om de bakken te vullen met fijne zomerse bloeiers!
Dus ging ik met oudste nog even naar het tuincentrum, om samen wat plantjes uit te zoeken. Mijn liefde voor Franse Geraniums deelt ze met me! Die moesten sowieso dus mee voor op het achterste terras in de zon! Het terras direct aan het huis (klinkt alsof we heel royaal wonen, hihi, maar dat is niet zo hoor) ligt sneller in de schaduw dus daar koos ik wat anders.
En zelfs meer anders dan anders! Meestal ga ik voor wit omdat dat in de schaduw zo mooi oplicht. Maar deze keer ging ik voor roze en paars. En het ziet er ook zo weer fantastisch uit!!
Ik ben erg blij en hoop dat we nu snel veel in de tuin kunnen genieten!
Genieten jullie ook zo van buiten zijn in je tuin of op je balkon?

Liefs BY JM








2 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi en gezellig uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor al die zomerbloeiers! Wij hebben in de afgelopen maanden de tuin net helemaal over de kop gehad dus ik moet nog even wachten helaas. Geniet er in ieder geval van!

    BeantwoordenVerwijderen