Pagina's

vrijdag 12 juni 2015

Omslagdoek is klaar!

De granny's vlogen er vorige week ineens aan. In de auto onderweg om een loge weer op te halen haakte ik de laatste toeren grijs in de granny steek. Afgelopen dagen was ik druk met de rand. Hoeveel toeren, welke kleuren? Al hakende vond ik na 6 toeren (het patroon bestaat uit 8 toeren) de rand wel klaar. Ik spande hem een nacht op tussen waslijn en droogrek en voilà!
De omslagdoek is klaar, net nu het 30 graden is en een doek als deze echt veel te warm is! Maar er zullen ongetwijfeld weer frisse dagen komen en dan kan ik hem lekker dragen bij mijn spijkerjasje.
Op de foto's kun je zien dat hij echt ontzettend groot is!! En de laatste foto laat de berg met bijna alle draadjes zien die ik moest instoppen.
En nu moet ik iets nieuws bedenken, want morgen ga ik naar de Workshop Tomeloos Haken, in Rijsbergen met Saskia Laan auteur van Haken en Kleur.
Veel plezier allemaal met wat je gaat doen dit weekend!

Liefs BY JM
De doek valt zelfs over twee tuinstoelen heen, zo groot!

Koud zal ik het niet meer hebben in dit spijkerjasje!


En hier nog een foto van de berg ingestopte draadjes, het waren er veel, maar ze kleuren wel gezellig bij  mijn vaasjes

9 opmerkingen:

  1. Wat mooi!! Veel plezier bij de workshop. Groetjes Marijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het in echt een pareltje geworden! Super sjiek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden, de kleuren zijn prachtig zo met elkaar!
    Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n grote omslagdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige omslagdoek! Mooi gemaakt.
    Leuk blog heb je, je hebt er een volger bij ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige omslagdoek!!
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen