Pagina's

vrijdag 29 mei 2015

WIP omslagdoek

De omslagdoek blijft maar langzaam groeien. Maar het blijft ook maar druk (wel met allemaal hele fijne dingen hoor) en de afgelopen dagen merkte ik dat ik daar toch wel moe van was....
Dus nam ik even wat gas terug en nam dan eindelijk mijn haakwerk weer eens in de hand. Gelukkig had ik zo de flow weer te pakken en zat er pardoes aan het einde van de dag een tweede rand aan gehaakt! En dan kan je hem best al even omslaan, draadjes of niet ;-)
Nog 1 baan vierkantjes te gaan en dan kan ik weer in lange banen haken.......
Ik blijf hier dus nog wel even Work In Progres posts posten.

Fijn weekend!

Liefs BY JM





3 opmerkingen:

  1. Hele mooie combinatie; dat grijs met die heldere kleuren van de granny's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt prachtig. Nog even doorzetten.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er al veelbelovend uit :-), leuk met die rand grande squares!

    BeantwoordenVerwijderen