Pagina's

zaterdag 2 mei 2015

Weekendplannen!

Morgen, ja daar heb ik al waanzinnig veel zin in!
Want morgen is het weer Simsalabim Toveren met Stof, inmiddels de vierde editie! En ik ga nu voor de derde keer, dus bijna vanaf de kinderschoenen.
Ik vind het zo leuk dat ik dan bij al die toffe Belgische madammen en hun fantastische stoffenwinkels kan rondkijken en kopen.
Het budget is al gereserveerd, we kunnen dus zo vertrekken!
Mocht je nog geen plannen hebben morgen, en in de buurt van het Belgische Essen vertoeven kan ik je deze markt van harte aanbevelen. Adres: Maststraat 2A, 2910 Essen (België)

Veel plezier met wat je gaat doen dit weekend, ik ga lekker stoffen struinen!!

Liefs BY JM




3 opmerkingen:

  1. echt nog nooit van gehoord, maar jij gaat vast en zeker goed scoren denk ik! Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit geweest, terwijl het niet eens ver weg is. Maar ik wilde graag naar textielstad op 5 mei. En het budget kan maar één keer besteed worden. Veel plezier en ik zie de buit graag!

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier vandaag! Jammer dat het zo'n eind sturen is...

    BeantwoordenVerwijderen