Pagina's

donderdag 21 mei 2015

Update omslagdoek...

Zoals ik al zei, kruipt er veel tijd in de kleine granny's....
Daarnaast was ik natuurlijk ook druk de laatste 3 weken met verfwerk in de huiskamer. En daar ligt nu net niet mijn sterkste punt..... Kamer op de kop, 3 kinderen er tussendoor, dan vind ik het echt ontzettend moeilijk om te gaan zitten, dan wil ik eerst alles opgeruimd hebben, pas dan kan ik weer de rust vinden voor iets anders...
Na de Hemelvaart hadden we ook nog een heel druk feestweekend. Toen al het opruimen en gelijk ook uitzoeken gedaan was kon ik gisteren dan eindelijk weer verder gaan.
Deze update gaat dus ook alleen maar over het maken van de eerste ronde van de mini-granny's. Ik rekende uit hoeveel ik er van iedere kleur nodig had en maakte alle eerste rondes en deed ze in schaaltjes. Nu ben ik zover dat ik ze "as you go" kan vasthaken aan de omslagdoek. En dan nog bergen draadjes wegwerken.......
Het is wel echt een geduld en doorzettingsvermogen klusje. Maar het gaat me lukken! Ik ga ervoor!
En voor jullie een leuke foto van al die rondjes in schaaltjes, hoezo georganiseerd!? ;-)

Fijne dag weer, hier schijnt het zonnetje, ik hoop bij jullie ook!

Groetjes BY JM

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je kleurenkeuze nog steeds super! En ach die draadjes is weer een keer fijn wegwerken voor de televisie in je nieuwe woonkamer! Succes, liefs Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het word al heel wat, ziet er heel mooi uit!
    Die draadjes vind ik ook altijd het ergste maar ja het hoort erbij en als het straks klaar is ben je dat weer vergeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen