Pagina's

zondag 17 mei 2015

Stolpplooirok

Allereerst een warm welkom aan een aantal nieuwe volgers! Het is altijd leuk om te zien dat er nieuwe lezers bij komen! Ik hoop dat ik jullie inspireer en wens jullie veel leesplezier!!

Het was een drukke week en daarom waren er maar weinig berichten. We zijn nog steeds druk met schilderen en dat tussen al het huishouden, werken en feesten door. Gelukkig wel een vrije dag samen om de laatste muren te sauzen.
Maar nu op naar het naaiwerk waar ik vandaag over wil vertellen.....
Het eerste stofje van Simsalabim toveren met stof is al verwerkt!
Ik maakte een Stolpplooirok uit Stof voor Durf het Zelvers 1. Wat een leuk patroon om te maken zeg!
Het geeft met een leuk stofje snel een supereffect!
Ik maakte voor de smalle dochter maat 134. En kijk eens wat een vrolijk exemplaar!! Hier kan ik echt superblij van worden.
Ook dochter is er supercontent mee!!
En ik kan alvast verklappen dat er een tweede in de maak is, want zoals ze zeggen 1 is geen......
En door het stofje is dat ook weer een hele andere. Al nieuwsgierig? Blijf lezen!

Groetjes BY JM

Patroon: Stolpplooirok uit Stof voor Durf het Zelvers 1
Stof: Stippeltje
Voering: Stoffenkoning
Fournituren: elastiek Ank en Wil markt Breda, knoopjes zaten ooit bij een Knippie, rits uit voorraad








4 opmerkingen:

  1. Mooi rokje. Ik snap heel goed dat de volgende al weer klaar ligt om in elkaar te zetten. ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi rokje!! Ben benieuwd naar de volgende!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Laat de zomer maar komen :)

    BeantwoordenVerwijderen