Pagina's

zondag 10 mei 2015

Mijn eerste project uit Haken en Kleur Buiten

Ik kan het dan toch niet laten tussen al dat klussen door om nog een projectje te starten. Gelukkig wel een klein maar fijn project. Ik had laatst bij de boeklancering van Haken en Kleur Buiten alle spullen al gekocht, maar heb eerst nog een poosje zo van het supermooie exclusieve bolletje genoten. Nu durfde ik dan een begin te gaan maken.
Ik hoop dat het nog even duurt voor ik ze weer hoef te dragen, maar ik ben klaar voor de eerste kou. In het bijzonder als ik naar de markt ga om groente en fruit te halen voor ons grote gezin. Ik kan nu goed alles pakken zonder honderden keren mijn handschoenen aan en uit te trekken.
Voorlopig liggen ze als sierobject op mijn kastje, trek ik ze tussendoor even aan en geniet van de zachtheid, de mooie extraatjes en het gouden randje wat het helemaal af maakt!
Wat een superproject om straks met warme handen naar buiten te kunnen!! Op naar een volgend buitenproject!!

Fijne moederdag voor alle meelezende moeders!

Liefs BY JM

P.s. De foto's aan mijn handen zijn gemaakt door mijn knappe 4 jarige dochter, goed gelukt toch?!




2 opmerkingen:

  1. Mooi, mooi, mooi! Heel handig inderdaad maar nog leuk om naar te kijken ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey (•̀ᴗ•́)و ̑̑ I'm new here~~Play Archeage?Follow 2archeage

    Archeage Gold ------ Cheap Archeage Gold

    BeantwoordenVerwijderen