Pagina's

maandag 4 mei 2015

Losse broek

Toen SVDH 2 uit kwam stond er een erg leuke losse broek in die ik voor de zomerse buitenspeeldagen zeker wilde maken!
Het perfecte stofje vond ik een maandje terug en toen ik ontdekte dat onze oudste wel wat kastvulling kon gebruiken vond ik dat een super excuus!
Dus het stofje kwam en lag tot deze week om in sneltreinvaart te veranderen in een broek!
Want het is een supermakkelijk en snel patroon!!
Ik nam maat 134, knipte geen naad aan en zo komt het dat deze losse broek ook weer niet te los zit, blij dat ik dat besloot na mijn vorige miskleun met maten......
Aangezien dochter met de broek aan niet stil kon staan zijn het hele wiebelige foto's, en ze zijn ook nog wat donker omdat het weer niet mee deed toen de broek af was.
Maar na het passen deed ze hem niet meer uit tot ze naar bed ging, dus ruimschoots goedgekeurd! Gelukkig kon ik daarna nog een stel foto's schieten zonder wiebelig kind.

Ik denk dat er hier nog wel 1 of 2 van gaan volgen, zeker met het oog wat stoffen weg te willen werken.

Liefs BY JM












8 opmerkingen:

  1. Mooi! Knap, ik zou willen dat ik goed kon naaien. Nouja, breien en haken is meer mijn ding, maar kleding naaien vind ik altijd zooo knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit. Wat heerlijk dat ze hem dan lekker aanhouden!

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke broek en inderdaad een perfect stofje. Staat je dochter heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love。
    Hey (•̀ᴗ•́)و ̑̑ I'm new here~~Play Archeage?Follow 2archeage

    Archeage Gold ------ Cheap Archeage Gold

    BeantwoordenVerwijderen