Pagina's

zondag 3 mei 2015

De buit.......

Deze keer bracht ik geen extreem grote buit mee van Simsalabim. Niet omdat ik geen leuke stofjes zag hoor, maar ik keek vorige week mijn kast door en zag nog behoorlijk wat onverwerkte stofjes liggen en de stapel groeit maar door......
Dus voorlopig ga ik de uitdaging aan om niet teveel nieuwe stofjes te kopen.
Afgelopen week was ik vrij dus heb ik al 3 lappen kunnen verwerken, de flamingo rokjes en flamingojurk en nog een broek waar ik nog over moet bloggen en er liggen 2 geknipte projecten klaar die ik alleen nog in elkaar moet stikken. Dus 5 lappen er uit...
Verder heb ik in mijn notitieboek een lijst gestopt met alle stofjes uit de commode. Nu nog de grote rommelkast op zolder waar ik ook behoorlijk wat in weg heb gestopt......Ik wil niet weten wat daar nog allemaal gevonden gaat worden......
Dus besloot ik om voor ieder kind 1 stofje te kopen. Leek me voorlopig voldoende ;-)
Zoonlief ging mee en koos voor zichzelf een stoere leeuwentricot. De jongste dame zei dat ze graag een jurk van een flamingo stofje wilde. En de oudste wilde graag een jurk, maar ik weet niet of dat lukt met het stofje wat ik vond, ik dacht zelf eerder aan een rok.

Ik zeg werk aan de winkel!!

Liefs BY JM

De buit!

Voor oudste.

De keuze van zoon!

Flamingo's voor de jongste.

4 opmerkingen:

  1. Mooie buit. En dan nu patronen zoeken en de vaart erin! Dan hoeven deze stoffen de kast niet in ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt toch mooie stoffen gevonden, vind het flamingo stofje heel erg leuk!
    Benieuwd wat je er van gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhhhhhhh, die flamingo's zijn geweldig! Maar ik 'moet' van mijzelf eerst mijn stoffenkast leegmaken, voordat ik weer nieuwe lappen mag kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen