Pagina's

zaterdag 30 mei 2015

De andere stolpplooirok

Er was al een tweede stolpplooirok in de maak, alleen de tijd om hem af te maken.....
Nu het vanmorgen grijs, grauw en nat was, lekker aan de slag gegaan om deze rok af te maken.
Een hele andere als de vorige!
De stof van Poppy kocht ik vorig jaar op de markt, hij lag op de stapel laatste restjes en trok ontzettend mijn aandacht! Daar kon ik wel wat mee (dat het nog een jaar zou duren voor dat het iets was meld ik maar even tussen haakjes).
Ik had nog wel een stofje als voering nodig, maar dat was zo geregeld tijdens mijn wekelijkse marktbezoek!
Een rits vond ik in de voorraad en omdat het niet blind was mocht ie van mij wel knallen!
Een stofje minder en een kledingstuk meer!
Dochterlief kan weer zwieren en zwaaien, deze keer had ze niet zo'n zin om te showen en dus maakte ik net foto's in een weer zonnige achtertuin (toch fijn die opklaringen, kunnen we nu weer even naar buiten, nog even genieten van de zon).
Fijn weekend allemaal!!

Groetjes BY JM

Patroon: Stolpplooirok uit Stof voor Durf het Zelvers 1
Stof: Stoffenkoning
Voering: Stoffenkoning
Fournituren: elastiek Ank en Wil markt Breda, knoopjes zaten ooit bij een Knippie, rits uit voorraad





3 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, leuke rok. De stof vind ik ook prachtig.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook heel leuk geworden!
    Leuk stofje en een mooie kleur voering heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi stofje! Dit rokje wordt vast met veel plezier gedragen!

    BeantwoordenVerwijderen