Pagina's

zondag 26 april 2015

Omslagdoek in de maak

Al een paar jaar draag ik met veel plezier een spijkerjasje in de zomer, maar........ 's morgens vind ik het dan nog wel eens fris. Daarom besloot ik dat er dit jaar een omslagdoek bij moest komen.
Een mooi patroon zag ik in Haken en Kleur deel 1.
Kleuren kiezen en aan de slag. Ik koos voor een rustige basis kleur van Stylecraft in de kleur Silver die ik kocht bij Echtstudio. De kleuren voor erbij komen uit de collectie van oma, behalve de aqua blauw die is ook van Stylecraft (eigenlijk als aanvulling bij het dekentje, maar ik kon geen passende kleur/dikte vinden tussen de restjes, dat wordt dus weer een nieuwe bestellen voor de deken).
Het haakt lekker weg! Inmiddels ben ik aangekomen bij het stuk waar de granny's moeten komen, daar gaat denk ik flink wat tijd in zitten ivm alle draadjes die dan ook moeten worden afgehecht......
Ik ben benieuwd hoe snel het zal gaan......... en wanneer ik hem om kan slaan!

To be continued......

Liefs BY JM


6 opmerkingen:

  1. jaaaaaaaaaa, die gaat helemaal leuk worden. Ik houd van deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren combi, benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is nu al mooi! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat ziet er al goed uit. Mooie kleuren ook. Ben benieuwd hoe hij uiteindelijk gaat worden.

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snel doorhaken, dan zien we snel het eindresultaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen