Pagina's

zondag 12 april 2015

Kom zullen we naar buiten gaan??

Hallo allemaal!

Of we naar buiten zullen gaan? Met het mooie weer van de afgelopen dagen? Echt wel!!
En met de allernieuwste inspiratie gaan we zeker naar buiten!!

Ik bezocht vandaag het inspiratiecentrum van Wolplein voor de boeklancering van Claire Boeter en Saskia Laan. En ik kan niet anders zeggen als dat ik vol inspiratie naar huis ben gegaan.
Natuurlijk niet zonder een gesigneerd boek en de broodnodige materialen uit het inspiratiecentrum!! Ook zag ik Lisanne van het blog Draad en Praat. En had ik een gezellig kletspraatje met een medehaakster. Zo leuk en gezellig!
En nu lekker naar buiten om te haken voor buiten want ook deze plek kan worden opgeleukt met allerlei haaksels en ik begin met........ de handwarmers..... Kan best, al hoop ik dat ik ze pas weer in oktober aan hoef te doen ;-)

Liefs BY JM




4 opmerkingen:

  1. Lijkt mij ook een prachtboek. Ik heb alleen hun eerste. Wat fijn om naar Wolplein te kunnen gaan. Zo'n snoepwinkel voor mensen zoals wij...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je een bezoekje bracht aan het wolplein, lijkt me ook eens leuk om te doen!
    Succes met je inspiratie die je hebt opgedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van het mooie weer! Hier wordt het af en toe tijd om naar binnen te gaan helaas....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi, was super leuk om je daar te zien! Wat een leuke middag was het he! Ik ga je uiteraard meteen volgen. Fijne avond en tot blogs :) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen