Pagina's

vrijdag 17 april 2015

Het mandje met herinneringen

Dit mandje heeft al eens eerder op de foto gestaan. Net na het overlijden van mijn oma. Het zit vol met bolletjes die uit haar collectie komen en is aangevuld met nog een paar bollen van Stylecraft.
Het gaat een blauwe deken worden waarvoor ik heel wat vierkanten nodig heb. Een project om tussen alle andere dingen door te doen.
Maar zoals dat gaat met herinneringen, kon ik de afgelopen maanden mezelf er niet toe zetten om er aan verder te gaan. Vorige week vrijdag had ik nog 1 verloren uurtje over om even buiten te gaan zitten. Aangezien stil zitten niet echt in de aard van dit beestje zit, besloot ik het mandje er eens bij te pakken. En dit was precies wat ik nodig had, een beetje zon, een beetje mijmeren over mijn oma en nu weet ik het zeker, de komende tijd zal ik het mandje weer eens vaker pakken! Het is veel te leuk om met deze bolletjes iets voor mezelf te maken waarin deze draadjes zitten die ooit met liefde door mijn oma zijn uitgekozen!

Liefs BY JM



3 opmerkingen:

  1. De kleuren zijn echt prachtig! Je hebt nog heel wat te haken voor een deken denk ik maar dat gaat mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleuren zo bij elkaar. En een beetje tijd voor je jezelf om de gedachten op een rijtje te krijgen is nooit verkeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig idee...! Kippenvel heb ik. Echt zo gaaf!!! Hou me op de hoogte van de vorderingen (ook al duurt het nog heel lang) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen