Pagina's

zondag 5 april 2015

Fijne Pasen!!

Voor de Pasen maakte ik een nieuw chalkboardart voor op de tafel!
Het blijft leuk om me uit te leven, hetzij iets bestaands na te maken, of zelf iets te bedenken. Of iets wat iemand anders graag wil zien.
Manlief had een filmpje gezien van Philippe Geubels (cabaretier in Belgiƫ) waarin hij een mopje verteld over twee kippen. Of ik dat niet kon verwerken op mijn krijtbord. Dus een poging gewaagd en dit eigen ontwerp uitgetekend op het bord. Ik vind hem geslaagd!! Zeker ook de details.

Fijne Pasen allemaal en veel succes met het zoeken van paaseieren!!

Liefs BY JM





2 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt! Ik zat net buiten te genieten van mijn kipje en haar haan. Die zaten ook zo gezellig te tokken tegen elkaar en tegen mij. Echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je zo kunt tekenen. Tekenen is echt niet mijn sterkste punt. Ben benieuwd wat je na de paasdagen er op hebt / gaat zetten.

    BeantwoordenVerwijderen