Pagina's

zondag 1 maart 2015

Me Time

In de vakantie gingen de kinderen logeren bij opa en oma. Zodoende had ik een dag echte "me-time" voor de boeg.
Om te beginnen lummelde ik wat aan, hing lekker in mijn pyjama rond, deed wat yoga oefeningen, keek midden op de dag tv en ging pas heel laat onder de douche.
Daarna vond ik dat toch nog wel iets kon maken, maar dan wel voor mijzelf.
Ik zocht een lap op waar ik een rok van wilde maken, voeringstof check, rits uit voorraad check, extraatjes check. Tijd om te gaan beginnen, maar niet voor ik nog een lekker stukje eigen gebakken taart had genomen.
En zo ziet "me-time" er dan uit! Een feestje op mijn tafel!
Ondertussen is er ook al geknipt en zit de rok al deels in elkaar. Nu nog afwerken dan kan ik deze rok  snel gaan dragen en draag ik dat "me-time" gevoel lekker bij me!!

Groetjes BY JM

7 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk, zo'n dagje! En welverdiend! Wat een leuk stofje, ik ben benieuwd naar de rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mm, heerlijk z'n dagje me-time. Maar ik ben ook altijd weer blij als de kinderen weer thuis zijn. Heb jij dat ook? Ben benieuwd naar de rok.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het heerlijk als het een dagje stil is, maar ik ben ook vreselijk blij als ik die blije kwetterende kopies dan weer zie!! Blijft altijd een beetje dubbel....

      Verwijderen
  3. Heerlijk! Hier was er eentje uit logeren dit weekend. Ook al een stuk rustiger dan normaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n dagje helemaal voor jezelf dat heb je af en toe echt even nodig :-)
    Ben benieuwd naar je rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke dag, dat was overduidelijk genieten!! Leuk stofje heb je uitgekozen, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genieten! Soms zo fijn maar heerlijk als ze er weer zijn! Wacht het resultaat af!

    BeantwoordenVerwijderen