Pagina's

zondag 22 maart 2015

Me time rok klaar

Het duurde toch nog iets langer dan gehoopt, maar nu is mijn rok klaar.
Het proces liep niet helemaal zoals ik wilde en daardoor zie ik er wel een paar minpuntjes aan. Maar als er na een eerste keer dragen geen commentaar is geweest zullen dat wel de dingen zijn die ik alleen zie ;-)
 Intussen ben ik ook nog begonnen aan een sjaaltje wat bij dit rokje past, dus straks sowieso uitbreiding voor in de kast. Ik dacht nog een roze shirt te hebben in de goede kleur maar ik herinnerde me weer dat het kapot was gegaan. Ik combineerde het nu met hard blauw wat ook kan. En foto's van jezelf laten maken door de kinderen waarbij je hoofd niet zichtbaar hoeft te zijn ivm een ontzettend verkouden hoofd is hier nog geen succes alle foto's belanden zo in de prullenbak. Dus enkel een zelfgetrokken op de kop foto beschikbaar van hoe het staat op model....

Fijne dag en tot gauw!!

Liefs BY JM




7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er uit als een heerlijk rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een tof rokje !!!! Ik wil zoooooooooveel voor mezelf gaan maken maar mijn naaimachine doet het niet meer (snif)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is echt ontzettend balen!
      Komt er een oplossing op korte termijn zodat je toch weer aan de slag kan?
      Ik zal voor je duimen!!

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Hij zit als gegoten! Ik ben er erg blij mee!!

      Verwijderen
  4. Prachtig! Ga je vast veel plezier van hebben de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen