Pagina's

zaterdag 14 maart 2015

Kleureninspiratie

Gisteren was ik in een opruimbui en zocht ik al mijn bolletjes katoen eens lekker en herschikte ze in een leuke mand. Ook pakte ik alvast mijn tas in. Want vandaag stond er een zeer leuke activiteit op het programma!!!
Onverwacht kon ik deelnemen aan een workshop World of Colors van Claire Boeter bij Stoffen &Stiksels in Hoogerheide.
Het was een leuke, gezellige en zeker inspirerende morgen over kleurgebruik in je haakwerk.
We haakten ook nog een lieve hanger/broche aan de hand van kleurkaarten (als je wilde).
Ik kwam vol inspiratie, een fijn boek, haaknaald en paar lieve knoopjes thuis.
En heb weer helemaal zin om te gaan spelen met al die lieve bolletjes!!
Dank je wel Claire voor je inspiratie en de leuke workshop en Martine bedankt dat ik onverwacht toch nog kon aanschuiven, het was het allemaal waard!!

Groetjes BY JM



4 opmerkingen:

  1. O wat leuk zeg! Heerlijk al die kleuren. Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kleuren. Hier krijg je lentekriebels van.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat dat gezellig zo in de mand al die kleurtjes!
    Leuk dat je een workshop kon volgen!

    BeantwoordenVerwijderen