Pagina's

woensdag 11 maart 2015

Filet gehaakt sjaaltje

Het was een drukke week en een druk weekend, vandaar dat mijn productiviteit wat lager lag. En na zo'n drukke week moet er ook heel wat opgeruimd worden en vooral de was is dan zo'n dikke grote berg..... Gelukkig is die nu weg, dus even tijd om jullie bij te praten, want stilzitten dat kan ik niet.

Tijdens mijn dolle lentebui zocht ik wat lieve kleurtjes bij elkaar. Het moet een lief sjaaltje voor de wat frissere dagen worden. Ik ben namelijk erg gesteld op een warme nek!
En zo'n lief katoenen exemplaar wie wil dat nu niet?!
Ik ben begonnen met het filet gehaakte sjaal patroon uit Haken en Kleur en bedacht daarbij een kleurenpatroon. De bedoeling is telkens 3 keer het patroon van 6 toeren te haken en daarna van kleur te wisselen. Tijdens de lange autorit afgelopen weekend maakte ik een begin. En dat wil ik jullie natuurlijk niet onthouden!

Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje (hier schijnt ie al weer lekker)!

Liefs BY JM

3 opmerkingen:

  1. Wat een was kun je af en toe hebben, maar goed dat hoort erbij.
    Je sjaaltje word al leuk ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren. Ik houdt ook van een warme nek en een beetje afwisseling van sjaals is nooit verkeerd. Ik ben benieuwd naar je eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het sjaaltje vorig jaar in 1 kleur gemaakt. Erg leuk om te doen! Ben benieuwd naar jou eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen