Pagina's

vrijdag 20 maart 2015

A la Ingthings

Vorige week plaatste Ingthings een leuke tutorial over hoe je doosjes kunt vouwen.
Aangezien dat ik tijdens het opruimen had gezien dat ik om kwam in het papier besloot ik een poging te wagen. Even een uurtje vouwen leverde dit op.
Ik moet zeggen het viel niet mee om het strak te krijgen doordat het papier wat aan de dikke kant was..... En ik heb de flapjes daardoor toch echt nog wel even moeten fixeren met een beetje lijm.
En nu staan deze grappige doosjes te wachten op een gelegenheid om weg te geven.

Liefs BY JM


2 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaa ik heb ze ook gepind, papier zat hier. Nu nog even tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip! Hier ga ik gebruik van maken. Erg leuk voor een kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen