Pagina's

zondag 8 februari 2015

Winnaar give away

Hallo lieve volgers en lezers,

Bedankt voor al jullie lieve woorden en leuke berichtjes op mijn posts.
Iedere keer weer vind ik het om leuk te zien dat mijn berichten worden gelezen en dat er allerlei reacties worden geplaatst. Het moedigt aan om vooral nog even zo lekker door te blijven gaan!!

Maar dan nu, doe er maar even een roffeltje voor op de tafel, de winnaar van de give away....

De prijs gaat naar reactie nummer 3:















En dat is de reactie van:

3 jaar alweer, denk dat ik daar ook ongeveer op kom! Time flies when you're having fun :-) En ik heb binnenkort een feestje, dus de slingers zijn welkom!

Proficiat! Als je je adresgegevens naar mij zou willen mailen (bvharen[at]hotmail[dot]com), dan komen de slingers zo snel mogelijk naar je toe en kun je beginnen met feesten!!

En voor de anderen niet getreurd 2015 is nog maar jong, ik ga zeker nog een give away organiseren in dit mooie jaar.

Groetjes en tot een volgend bericht!

Liefs BY JM

1 opmerking: