Pagina's

vrijdag 27 februari 2015

Natuurlijk!

Natuurlijk kan ik een omslagdoek maken, ook in natuurtinten!
Er kwam een verzoekje binnen voor een omslagdoek net als dochterlief, wel graag in natuurlijke kleuren.
Dus dook ik in de bak, woog bollen wol af, zocht nog wat verder en deed uiteindelijk toch plan 1.
Ik maakte een soort plan op papier voor het kleurverloop en ging aan de slag.
Zie hier het resultaat groeiende en inmiddels ook al afgerond.

En nu maar snel weer verder met mijn gehaak aan andere projecten!

Groetjes BY JM

Patroon: haken en kleur



Finished!



7 opmerkingen:

  1. Oh, die is mooi! De kleur groen die je gebruikt hebt is prachtig. Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! En dan te bedenken dat het een bolletje is waar het label liet zien uit welke tijd het kwam, ik schat eind jaren '70 begin jaren '80.

      Verwijderen
  2. Mooie kleuren heb je gebruikt, ziet er goed uit.
    Hoop dat de ontvanger er ook blij mee is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren heb je gebruikt. Het kleurverloop is erg goed gelukt. Hier moet de ontvanger wel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is een stoere omslagdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt en ook zo snel. De ontvangster gaat hier vast heel veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen