Pagina's

vrijdag 13 februari 2015

Lalalalalala Alaaf!!

Vandaag zal er op de scholen in het Brabantse de aftrap worden gegeven voor het Carnaval.
De afgelopen twee weken was ik op mijn werk ook druk met het voorbereiden van deze middag samen met mijn groep en deze knutselwerken wilde ik jullie niet onthouden. Dus deze keer geen werk van mij maar van de kids uit mijn groep.
Het motto van dit jaar was: Kekse straole! Al brainstormende bedachten we dat een schat straalt en besloten iets met glimmende diamanten, edelstenen, munten en bling, bling te doen.
Na een avond flink voorbereiden, gingen de kids aan de slag en oh wat ben ik trots op de resultaten!
Ga maar gauw de foto's bekijken.

Enne, Alaaf!!

Liefs BY JM


Geborduurde diamanten.

De schatkist vol met diamanten.

Inclusief glimmende kettingen, munten en door de kids gemaakte robijn en diamanten.

En een bordje voor om de hals, kekse straole!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ze hebben er zo te zien hard gewerkt, een schatkist vol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk. ik zit in een brabants dorp waar carnaval niet gevierd wordt. en dat is toch erg jammer als ik dit soort activiteiten zie. veel plezier dit weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is mooi geworden! En ze vonden het vast prachtig om te maken! (kan vaak niet blinggg genoeg zijn;)
    Fijn carnavalsfeest... Alaaf!

    Groetjes,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen