Pagina's

zondag 1 februari 2015

Hieperdepiep 3 jaar!

En daar moeten we op feesten! Want je moet per slot van stuk zelf de slingers ophangen om er wat moois van te maken..... ;-)

Ineens realiseerde ik me dat ik al weer 3 jaar aan  het bloggen ben.
Wat gaat de tijd toch hard.
En om dit te vieren organiseer ik een give away.

Wat kan je winnen:
Twee slingers om van iedere dag een feestje te maken!

Wat moet je doen:
Laat een bericht achter hieronder uiterlijk zaterdag 7 februari. Op zondag 8 februari zal ik de winnaar bekend maken.

Ik wens iedereen veel geluk en succes!

Liefs BY JM





7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Op naar de volgende 3 jaar! En wat een leuke slingers: natuurlijk win ik graag een van de slingers; leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 3 jaar alweer, denk dat ik daar ook ongeveer op kom! Time flies when you're having fun :-) En ik heb binnenkort een feestje, dus de slingers zijn welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 3de blogverjaardag!!
    Doe ook graag mee want slingers heb je nooit genoeg toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn dochters (en ikzelf) zijn volgende maand jarig dus ik ding heel graag mee naar de feestslingers! Proficiat met je 3de blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Wat leuk een give-away op de dag dat je begon te bloggen, die zal ik eens onthouden voor in maart, volgens mij ben ik toen ergens begonnen:D :D

    Wat een mooie slingers heb je gemaakt, ik ding heel graag mee naar je feestslingers!

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat gaat de tijd snel. Proficiat met je 3 jaar! Graag doe ik mee met de give-away want wij hebben dit jaar nog wel wat feestjes te vieren!

    BeantwoordenVerwijderen