Pagina's

woensdag 25 februari 2015

Hart, harter, hartst

Natuurlijk klopt de titel taalkundig van geen kant, maar het bericht gaat over hartjes, meer hartjes en de meeste hartjes!
Vorige week hadden we vakantie, zo ook mijn blog. Mijn hart genoot van alle gezelligheid met de carnaval, de kinderen en hun ontzettend lieve opmerkingen (ook niet altijd hoor, maar die momenten compenseren we met de mooie momenten) en wat tijd voor mezelf.
Bij zo'n vakantie horen zeker ook creatieve activiteiten! Al een tijd terug kreeg ik van iemand gekaarde wol. Na wat onderzoek op internet wilde ik een poging wagen om te gaan naaldvilten.
Ik kocht twee schuimblokken en wat naalden om te vilten. En we gingen aan de slag.
We gebruikten steekvormen om de wol in te stoppen en het risico op prikken in de vingers te beperken en dan prikken maar tot je spierballen er zeer van doen, haha!
En kijk hier eens!!
Na 1 hart waren ze los. Er volgden hartjes op stokjes met mooie strikjes, er werden andere figuren geprobeerd. Vriendinnetjes werd het ook geleerd en zo genoten we van een hoop gezelligheid.
Daarnaast ontving ik ook nog hartjes via een gewonnen give away van Zuidweg 10. Dank je wel voor deze prachtige hartjes!
Wat een hoop liefde toch zo om me heen!!

Liefs BY JM


Voor de juffen.


Gemaakt door de zoon.

Gemaakt door oudste dochter.

Proef van mijzelf.

Gewonnen bij Zuidweg 10!!

5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijkheid en liefde op een stokje. erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk met een super liefdevol resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nooit van gehoord, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een slim idee om dat in steekvormpjes te doen. Deze ga ik onthouden, leuk voor een regenachtige middag!

    BeantwoordenVerwijderen