Pagina's

vrijdag 9 januari 2015

Voor mijn allerliefste oma!!

Een ode aan mijn oma.
Al een tijd glansde het leven niet meer zo hard, toch ging je door.
Ik ben blij dat ik je heb kunnen laten zien wat ik met diverse bolletjes die ik van je kreeg heb gemaakt. Ik had je nog veel meer willen laten zien....... Helaas.
Ik hoop voor jou dat de hemel het wol walhalla is, rust zacht lieve oma.

Liefs BY JM

Restjes deken in wording van bolletjes van oma aangevuld met Stylecraft.

Colsjaal voor de kleine meid van mijn zus, wit en blauw van oma aangevuld met Stylecraft.

6 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd, heel mooi dat ze zo nog voort mag leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien zit ze wel naast mijn oma te breien. Ze zijn vast trots op hun creatieve, handwerkende kleindochters. Sterkte.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte, ze heeft het vast naar haar zin tussen de hardwerkende oma's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte met het verlies van je oma, fijn dat ze nog kon mee maken wat je van haar bolletjes wol maakte en nog maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd. Je zult nog vaak aan haar denken als je die mooie blauwe deken over je heentrekt of de andere dingen ziet waar je haar wolletjes voor hebt gebruikt. Mooi aandenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd, heel veel sterkte met dit gemis.

    BeantwoordenVerwijderen